První snímky modelu Pop ukázala Kia poprvé v srpnu. Nyní těsně před jeho světovou premiérou v Paříži pustila do oběhu dalších pár snímků ale na informace jsou korejci i nadále skoupý.
Koncept Pop je dost nevšední. Koncepčně asi nejvíce připomene Toyotu iQ a to i délkou tři metry. Vpředu najdete dvoumístnou lavici, ta je v pravém zadním rohu karoserie doplněna jakýmsi provizorním sedadlem. Na Popu zaujme velká prosklená plocha karoserie a dveře výklopné ve stylu Lamborghini. Ve dveřích jsou místo oken šikmo umístěné oválné průzory. Bohatě prosklené jsou i do boku výklopné dveře zavazadlového prostoru. A jak je už u současných konceptů zvykem nemohou na karoserii scházet světlomety sestavené z LED diod. Na studii byla vybrána sympatická stříbrno-fialová barevná kombinace.
Fialový odstín je dominantní i v interiéru, palubní deska je navržena ryze účelně a jednoduše. Většina ovládacích prvků je soustředěna přímo do volantu. Řadicí páku byste hledali marně, Pop ji nepotřebuje, protože je poháněn elektromotorem.
Pokud by koncept Pop Kia protlačila do sériové výroby mohlo by jít o ostrou konkurenci, a jak je u korejců zvykem i levnou, pro mikroauta od Smartu nebo od Toyoty.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?