Dvojice elektromotorů, lehká karoserie z karbonových vláken, jen 90 cm vysoká karoserie a krásný design. Chcete se svézt?
Atraktivní koncept EX1 by měl být zároveň oslavou 200. výročí založení firmy Peugeot, ale také další prezentací nového stylu, na který automobilka s počátkem výroby modelu 508 najíždí.
Koncept je sestrojen za mohutného využití karbonových vláken. Uhlík je lehký, což spolu se slušným výkonem 340 koní pocházejících ze dvojice elektromotorů má znamenat výborné jízdní výkony, Přesná čísla ale automobilka nevypustila.
Karoserie postrádá čelní sklo, vítr by měl hnát směrem nahoru a tedy nad hlavy řidiče a spolujezdce integrovaný větrný štít. Díky tomu je výška pouhých 90 cm.
Za zmínku jistě stojí i atypické otevírání dveří i se sedadly, které je vidět na jednom snímku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?