Dvojice elektromotorů, lehká karoserie z karbonových vláken, jen 90 cm vysoká karoserie a krásný design. Chcete se svézt?
Atraktivní koncept EX1 by měl být zároveň oslavou 200. výročí založení firmy Peugeot, ale také další prezentací nového stylu, na který automobilka s počátkem výroby modelu 508 najíždí.
Koncept je sestrojen za mohutného využití karbonových vláken. Uhlík je lehký, což spolu se slušným výkonem 340 koní pocházejících ze dvojice elektromotorů má znamenat výborné jízdní výkony, Přesná čísla ale automobilka nevypustila.
Karoserie postrádá čelní sklo, vítr by měl hnát směrem nahoru a tedy nad hlavy řidiče a spolujezdce integrovaný větrný štít. Díky tomu je výška pouhých 90 cm.
Za zmínku jistě stojí i atypické otevírání dveří i se sedadly, které je vidět na jednom snímku.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.