Dvojice elektromotorů, lehká karoserie z karbonových vláken, jen 90 cm vysoká karoserie a krásný design. Chcete se svézt?
Atraktivní koncept EX1 by měl být zároveň oslavou 200. výročí založení firmy Peugeot, ale také další prezentací nového stylu, na který automobilka s počátkem výroby modelu 508 najíždí.
Koncept je sestrojen za mohutného využití karbonových vláken. Uhlík je lehký, což spolu se slušným výkonem 340 koní pocházejících ze dvojice elektromotorů má znamenat výborné jízdní výkony, Přesná čísla ale automobilka nevypustila.
Karoserie postrádá čelní sklo, vítr by měl hnát směrem nahoru a tedy nad hlavy řidiče a spolujezdce integrovaný větrný štít. Díky tomu je výška pouhých 90 cm.
Za zmínku jistě stojí i atypické otevírání dveří i se sedadly, které je vidět na jednom snímku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.