Lamborghini se rozhodlo po kouscích odhalovat svůj nejnovější koncept. Poslední kousek je zevnitř.
Podle neoficiálních zdrojů si Lamborghini do Paříže připravilo hned dva vozy, jeden sériový vůz a druhý koncept.
Který ze dvou kousků se snaží Lambo ukázat, je ve hvězdách. Na fotce je ukázána část palubní desky, která má v sobě, pravděpodobně pro odlehčení, řadě děr. v pozadí je volant a sedačky. Pokud můžeme hádat, dá se očekávat, že takto sériové vozy obvykle nevypadají. Ale třeba nás italský býk překvapí.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.