FOTOREPORTÁŽ: Den otevřených dveří na pražském okruhu skončil fiaskem

ar7, 19. září 2010, 10:34 Google+

Pouhé dva dny před zprovozněním jihozápadní části pražského obchvatu se zde měla uskutečnit velkolepá podívaná pro veřejnost. Nakonec se ale změnila v hromadné porušování zákazů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Pražský okruh

Pražský okruh | foto: www.autoroad.cz / Jan Zýka

Sdílejte článek

Slibovanou prohlídku mostní estakády nad radotínským údolím a tunelu Komořany totiž organizátoři nakonec zrušili a v programu zůstala jen pětikilometrová in-line dráha v nijak zajímavém úseku v polích u Cholupic. Oficiálním důvodem byla obava o bezpečnost kvůli dokončovacím pracím v tunelu.

Paradoxně nejhůř na tom byli ti návštěvníci, kteří naslouchali pokynům pořadatelů a jeli zvláštním autobusem ze Smíchovského nádraží do Cholupic. Mimoúrovňová křižovatka u Zbraslavi doslova obsypaná parkujícími auty, přetrhané bezpečnostní pásky a tisíce lidí na dlouhé estakádě i v tunelu Lochkov jsou toho důkazem.

Třiadvacet kilometrů dlouhá část okruhu bude zprovozněna v pondělí 20. září. Od té doby poběží několikaměsíční zkušební provoz, kdy bude vyhodnocována funkčnost všech systémů a měřen hluk k finální kolaudaci. Ta proběhne příští rok. Cena staveb 514, 513 a 512 je cca. 21,5 mld. korun, přičemž asi šedesáti procenty přispěla Evropská unie.

Sjezd z pražského okruhu na Strakonickou silnici R4:

Příprava pro cyklostezku pod mostní estakádou:

Nájezdové rampa z centra směrem k dálnici D5. Měření výšky do tunelu Lochkov:

Na mostní estakádu byl oficiálně zákaz vstupu:

Hlavní chlouba - liniové řízení dopravy:

Pohled od radotínských portálů přes lahovické údolí:

Portál tunelu Lochkov nad Radotínem:

Oficiální část akce u Cholupic doprovázely dokončovací práce v tunelu Komořany:

Vytisknout

Diskuze: FOTOREPORTÁŽ: Den otevřených dveří na pražském okruhu skončil fiaskem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Focus

Ford Focus ST v roce 2012 - výkon 250 koní

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud