Český dovozce automobilů značky Renault nezahálí a po srpnové akci s vozy Twingo a Modus nyní přichází se slevami i na osmičku dalších modelů.
Nejníže startuje Thalia ve výbavě Authentique s motorem 1.2 16V 55 kW (75 k), která standardně začíná na 199.900 Kč. K akční nabídce 30 tisíc si při pořízení prostřednictvím Renault Finance můžete odečíst dalších 40 tisíc a dostat se tak až na 129.900 Kč.O něco výše stojí Clio Authentique ve třídveřové provedení a s dvanáctistovkou 48 kW (65 k) pod kapotou, které z ceníkové částky 199.900 Kč může spadnout až na 154.900 Kč, tj. 15 tisíc akční sleva plus 30 tisíc při využití Renault Finance. Megane Grandtour Authentique můžete s benzínovou šestnáctistovkou 1.6 16V 74 kW (100 k) pořídit za 269.900 Kč, přičemž 25 tisíc činí plošná akční sleva na všechny verze plus 40 tisíc sleva dodatečná.A slevy se kupodivu týkají i bestselleru Fluence, u něhož ale nenajdete žádnou akční nabídku. Pouze 20 tisíc s Renault Finance, díky kterým se cena dostane až na 279.900 Kč ve výbavě Confort s motorem 1.6 16V 81 kW (110 k).Kompletní nabídku naleznete na webu Renaultu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?