Na český trh přichází tento měsíc kromě Aurisu v hybridní verzi i modernizovaný sedan Corolla. Nabízí dynamičtější vzhled s cenovkou od 349.900 Kč.
Úpravy se nesou v duchu počátkem roku faceliftovaného Aurisu. Nový model se od předchozího liší jinými světlomety, přepracovaným nárazníkem i zpětnými zrcátky, které nově dostaly blikače. Vzadu najdeme opět o něco modernější grafiku svítilen a lehkých změn se dočkal i nárazník. Uvnitř pak zaujme nový tříramenný volant a několik dalších drobných detailů.Základní cenovka 349.900 Kč platí pro stupeň výbavy Terra Cool s motorem 1.33 Dual VVT-i o výkonu 73 kW (100 k) a s šestistupňovou manuální převodovkou. Výkonnější šestnáctistovka 1.6 Valvematic 97 kW (132 k) je v nabídce jen v bohatší výbavě Luna, za kterou si importér účtuje 419.900 Kč.Podstatně dražší jsou pak naftové agregáty. Corolla 1.4 D-4D o výkonu 66 kW (90 k) přijde v nejnižší výbavě Terra Cool na 479.900 Kč, silnější dvoulitr 2.0 D-4D 93 kW (125 k) opět jen ve specifikaci Luna dokonce na 589.900 Kč. Všechny motory jsou standardně spřaženy se šestistupňovým manuálem, k jednotce 1.6 Valvematic lze za příplatek 33 tisíc dostat i automat se shodným počtem stupňů
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.