Lotus by měl v Paříži ukázat nový Esprit. Tato spekulace, které se motoristické magazíny drží již velmi dlouho, se trochu vyjasňuje.
Podle zahraničních magazínů by se nový Esprit měl ukázat v plné kráse. Jeho vývoj se zdržel kvůli vývoji modelu Evora, nicméně už je čas, aby byl dokončen.
Esprit by se měl částečně odchýlit od filosofie Lotusu, která má raději spíše lehčí a menší vozy se spíše slabšími motory, které však díky příznivému hmotnostnímu poměru dosahují skvělých výkonů. Esprit by měl mít pod karoserií s menším množstvím karbonu a aluminia, než je zvyklé, osmiválec. Mluví se dokonce i o turbu.
Esprit by měl být více komfortním vozem, který nabídne i klimatizaci a navigaci, aby se tak mohl vyrovnat například vozům se stáje Ferrari.
Aby těch spekulací nebylo málo, říká se, že Lotus by se rád podíval na zoubek i rychlým luxusním sedanům jako je Porsche Panamera...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.