Tuto novinku si dobře prohlédněte. Podle Mazdy totiž reprezentuje vyznění designu Mazdy pro několik dalších let.
Automobilky mají ve zvyku používat jisté designové vyznění své modelové řady, aby byla dobře identifikovatelná. Jako základ a zároveň test na veřejnosti používají konceptů a právě Mazda Shinari je jedním z takových.
Ostré zalomení přední hliníkové lišty mezi dvěma světlomety je tím, co charakterizuje tento nový stylistický jazyk jménem Kodo, což v překladu znamená duch, ale také pohyb.
Dynamické linie poprvé svět spatřil na autosalonu v Miláně a jistě se s ním automobilka pochlubí i v Paříži. Změna souvisí mimo jiné i se změnou na postu ředitele designu, tím se stal Ikuo Maeda. Jeho práci dobře známe, pracoval již na modelech RX-8 a 2, takže víme, že je na co se těšit.
Mimo to, Mazda svým konceptem přilila do ohně šuškandy trochu více paliva. Již delší dobu se mluví o tom, že Mazda touží po luxusnějším segmentu, je tohle náznak?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?