Tunerská společnost Senner-Tuning z německého Ingelheimu představila sadu úprav pro novinkovou nejmenší Audi A1.Takže pokud nechcete čekat na sportovní verzi S1 máte možnost získat ostrou jedničku v předstihu.
Prozatím je pro zájemce o vyladění motorové jednotky k dispozici jen kit pro verzi 1,6 TDI. Navýšení výkonových parametrů bylo dosaženo nejsnažší cestou, přeprogramováním řídící jednotky. Tím došlo k pozvednutí výkonu ze 105 na 140 koní a úpravě kroutícího momentu z 250 na 310 N.m.
Je možné přiobjednat odladěný výfukový systém s dvojicí koncovek průměru 90 mm, přitvrzený sportovní podvozek od renomovaného výrobce KW. Samozřejmě by to nebyl tuning bez pořádných elektronů, konstruktéři od Senner-Tuning sáhly po osmnáctipalcových kolech Barracuda Voltec T6 (ale bude možno volit i z jiných dekorů) obutých do pláštů Hankook S1 rozměru šíře 225 mm a s 35% profilem.
Celek lze doplnit drobnostmi do interiéru a speciálním koženým čalouněním sedadel.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.