Tunerská společnost Senner-Tuning z německého Ingelheimu představila sadu úprav pro novinkovou nejmenší Audi A1.Takže pokud nechcete čekat na sportovní verzi S1 máte možnost získat ostrou jedničku v předstihu.
Prozatím je pro zájemce o vyladění motorové jednotky k dispozici jen kit pro verzi 1,6 TDI. Navýšení výkonových parametrů bylo dosaženo nejsnažší cestou, přeprogramováním řídící jednotky. Tím došlo k pozvednutí výkonu ze 105 na 140 koní a úpravě kroutícího momentu z 250 na 310 N.m.
Je možné přiobjednat odladěný výfukový systém s dvojicí koncovek průměru 90 mm, přitvrzený sportovní podvozek od renomovaného výrobce KW. Samozřejmě by to nebyl tuning bez pořádných elektronů, konstruktéři od Senner-Tuning sáhly po osmnáctipalcových kolech Barracuda Voltec T6 (ale bude možno volit i z jiných dekorů) obutých do pláštů Hankook S1 rozměru šíře 225 mm a s 35% profilem.
Celek lze doplnit drobnostmi do interiéru a speciálním koženým čalouněním sedadel.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?