Zvyknete čakať v zápche hodinu alebo dve a už ste celí nervózni? Oproti tomu, čo sa deje v Číne to je nič!
10 dní už trvá kolóna, ktorá je dlhá 100 km. Autá stoja pred Pekingom v nekonečne dlhom rade, ktorý sa tiahne až za obzor. Dopravná kalamita trvá od 14.8. Spôsobili ju kamióny, ktoré smerujú do Pekingu z autonómnej oblasti Vnútorné Mongolsko. Príčinou tejto vážnej situácie sú stavebné práce na jednom úseku dialnice spájajúcej Peking a Tibet.
Niektorí šoféri sú kľudní a čas si krátia hraním kariet, iní sú nervózni. Pohotoví predavači využili situáciu a predávajú za vysoké ceny kamionistom potraviny. V Číne sú podobné niekoľkohodinové zápchy bežnou situáciou ale toto je už priveľa aj na nich. Diaľnica sa mení tak na dočasné miesto pobytu kamiónov.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.