Podľa Automotive News Europe je Volkswagen nenásytný a chce kúpiť taliansku automobilku Alfa Romeo.
Velký hlad Volkswagenu zdá sa nemá konca kraja. Jeho apetít dáva ďalšiu indíciu. Nemecký gigant poškuľuje po taliaskej Alfa Romeo. Avšak Fiat nemá záujem stratiť túto automobilku.
Tieto správy prichádzajú od dvoch nemenovaných vysokopostavených riadiacich pracovníkov vo Volkswagene, ktorí tvrdia, že spoločnosť dostala veľkú chuť na túto taliansku automobilku. Podobne postavení ľudia z Fiatu sa k týmto klebetám vyjadrili v tom zmysle, že nemajú záujem prenechať automobilku nemcom.
Fiat sa vyjdril, že chce vytvoriť z Alfa Romeo svetového luxusného výrobcu. To zahrňuje predaj pol milióna automobilov ročne. To je 5-krát viac než sa im podarilo v roku 2009. Tak prečo sa potom snaží Volkswagen o kúpu Alfa Romea? Pribratie značky do skupiny pomôže Volkswagenu stať sa ľahšie svetovou jedničkou pred Toyotou. Samozrejme v tom prípade môžme očakávať v talianskych Alfa Romeo motory Volkswagenu, tak ako je tomu u Seatu a Škody. Taktiež prevodovky DSG, 4x4 systém haldex a podobne.
Fiat dodrží svoje slovo a nepredá Alfa Romeo, alebo Volkswagen ponúkne takú cenu, ktorú Fiat neodmietne? Uvidíme ako to dopadne...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.