Český importér značky Citroën se rozhodl pro velmi zajímavý marketingový krok. Skladové vozy takřka všech modelů nabízí ke koupi přímo na webu se slevami desítek procent.
Název akce zní prozaicky Last Minute a najdete ji na českém webu značky. K dispozici je více než stovka vozů celého modelového portfolia. Nechybí kolínská C1, kterou je v pětidveřovém provedení možné objednat namísto 280 jen za 203 tisíc.Najdeme zde kupodivu i novou „cé trojku“, kde se rovněž slevy šplhají do desítek tisíc korun. Třeba vrcholnou výbavu Exclusive s povedeným zážehovým motorem 1.4 VTi (95 k) seženete za 327 tisíc, přitom cena před slevou činila vysokých 414 tisíc korun.A sklady se vyklízejí i na pozici C5. Verze Tourer je ve výbavě Exclusive a s motorem 2.0 HDi v nabídce za 663 tisíc. Katalogová cena auta přitom činí téměř 929 tisíc!Zajímavým psychologickým hlediskem je přítomnost již zamluvených vozů s poznámkou „PRODÁNO“, které nutí zákazníka k rychlejšímu jednání, „dokud na něj ještě zbudou“. Akce platí do konce srpna či do vyprodání zásob.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?