Český importér značky Citroën se rozhodl pro velmi zajímavý marketingový krok. Skladové vozy takřka všech modelů nabízí ke koupi přímo na webu se slevami desítek procent.
Název akce zní prozaicky Last Minute a najdete ji na českém webu značky. K dispozici je více než stovka vozů celého modelového portfolia. Nechybí kolínská C1, kterou je v pětidveřovém provedení možné objednat namísto 280 jen za 203 tisíc.Najdeme zde kupodivu i novou „cé trojku“, kde se rovněž slevy šplhají do desítek tisíc korun. Třeba vrcholnou výbavu Exclusive s povedeným zážehovým motorem 1.4 VTi (95 k) seženete za 327 tisíc, přitom cena před slevou činila vysokých 414 tisíc korun.A sklady se vyklízejí i na pozici C5. Verze Tourer je ve výbavě Exclusive a s motorem 2.0 HDi v nabídce za 663 tisíc. Katalogová cena auta přitom činí téměř 929 tisíc!Zajímavým psychologickým hlediskem je přítomnost již zamluvených vozů s poznámkou „PRODÁNO“, které nutí zákazníka k rychlejšímu jednání, „dokud na něj ještě zbudou“. Akce platí do konce srpna či do vyprodání zásob.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?