Český importér značky Citroën se rozhodl pro velmi zajímavý marketingový krok. Skladové vozy takřka všech modelů nabízí ke koupi přímo na webu se slevami desítek procent.
Název akce zní prozaicky Last Minute a najdete ji na českém webu značky. K dispozici je více než stovka vozů celého modelového portfolia. Nechybí kolínská C1, kterou je v pětidveřovém provedení možné objednat namísto 280 jen za 203 tisíc.Najdeme zde kupodivu i novou „cé trojku“, kde se rovněž slevy šplhají do desítek tisíc korun. Třeba vrcholnou výbavu Exclusive s povedeným zážehovým motorem 1.4 VTi (95 k) seženete za 327 tisíc, přitom cena před slevou činila vysokých 414 tisíc korun.A sklady se vyklízejí i na pozici C5. Verze Tourer je ve výbavě Exclusive a s motorem 2.0 HDi v nabídce za 663 tisíc. Katalogová cena auta přitom činí téměř 929 tisíc!Zajímavým psychologickým hlediskem je přítomnost již zamluvených vozů s poznámkou „PRODÁNO“, které nutí zákazníka k rychlejšímu jednání, „dokud na něj ještě zbudou“. Akce platí do konce srpna či do vyprodání zásob.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.