Mikromobily táhnou. Pozoruhodná třída je častým terčem studií a návrhů, přestože jen minimum z nich se nakonec prakticky uplatní. Jedním z nich je i Kia Pop.
Výtvor korejské automobilky, který je směřován na letošní autosalon do Paříže, má jen necelé tři metry. Řadí se tak někam poblíž Toyoty iQ.
Oproti Toyotě má ale Pop ještě jednu vysoce moderní záležitost, je totiž vybaven elektrickým pohonem. Více detailů k němu nám však automobilka neprozradila, máme si prý počkat na oficiální představení na 30. září. To začne autosalon v Paříži.
Pokochejte se tedy alespoň fotkami.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?