Ford si po 40 letech vzpomněl na to, že v roce 1968 vyráběl speciální Mustang Boss 602. Rozhodl se proto tuto speciální edici zopakovat.
Podobně jako historický Mustang, i tento dostane řádnou kúru pro zrychlení. Upraveny byly všechny důležité komponenty.
Pro jízdu sice nejméně podstatný, přesto důležitý je design. ten by se měl blížit k původnímu modelu ze 60. let a zlepšena byla i aerodynamika.
Uvnitř se ušetřilo 5 kilo na váze, přibyl ale volant z Alcantry a nová jsou i skořepinová sedadla.
Zásadně přepracován byl podvozek. Ten je nyní stavitelný, nové jsou pružiny, tlumiče, silentbloky i stabilizátory. To vše pro sportovnější jízdu. Několik kusů speciální edice Laguna Seca bude mít dokonce podvozek upravený speciální jen na okruh.
Navýšen byl i výkon. Jeho maximum vzrostlo na 442 koní z původních 412. Stará se o to pětilitrový motor s upraveným sáním.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.