Ford si po 40 letech vzpomněl na to, že v roce 1968 vyráběl speciální Mustang Boss 602. Rozhodl se proto tuto speciální edici zopakovat.
Podobně jako historický Mustang, i tento dostane řádnou kúru pro zrychlení. Upraveny byly všechny důležité komponenty.
Pro jízdu sice nejméně podstatný, přesto důležitý je design. ten by se měl blížit k původnímu modelu ze 60. let a zlepšena byla i aerodynamika.
Uvnitř se ušetřilo 5 kilo na váze, přibyl ale volant z Alcantry a nová jsou i skořepinová sedadla.
Zásadně přepracován byl podvozek. Ten je nyní stavitelný, nové jsou pružiny, tlumiče, silentbloky i stabilizátory. To vše pro sportovnější jízdu. Několik kusů speciální edice Laguna Seca bude mít dokonce podvozek upravený speciální jen na okruh.
Navýšen byl i výkon. Jeho maximum vzrostlo na 442 koní z původních 412. Stará se o to pětilitrový motor s upraveným sáním.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?