Od Lotusu prosákly další novinky k připravovanému typu Evora S. Ten by se měl představit na autosalonu v Paříži. Konečně se tak dočkají ti, co volali po silnější verzi vydařené Evory.
Podle neoficiálních zdrojů dostane verze S pro zvýšení výkonu třiapůllitrového šestiválce původem od Toyoty přeplňování kompresorem. Tím by mělo dojít ke zvýšení výkonu z 280 na 350 koňských sil. To by mělo přinést zlepšení jízdních parametrů následovně: maximální rychlost 282 km/h (+23 km/h) a zrychlení na stovku pod 5 sekund (Evora 5,1 s). Tyto informace přinesl server motorauthority.com.
Hlavní viditelnou změnou oproti "základní" Evoře bude výrazný difuzor v zadním nárazníku., jenž bude nejpatrnější změnou na novém bodykitu. Úprav dozná i odpružení a brzdová soustava.
Evora S na stánku Lotusu v Paříži doplní netrpělivě očekávaného nástupce legendárního typu Esprit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.