Bugatti při oficiálním představení svého Veyronu SuperSport zveřejnilo několik detailů ohledeně tohoto skvostu.
Tím nejdůležitějším, ovšem jen z psychologického hlediska, je to, že maximální rychlost bude opět omezena. Ačkoliv Bugatti dosáhlo se svým strojem, který obdařilo výkonem 1200 koní, rychlosti 431 km/h, neúprosný omezovač ho zarazí na 415.
Přesný důvod nebyl zveřejněn, očekává se ale, že se zde naráží na problém s pneumatikami. Už standardní Veyron má namontovaný omezovač, který jej zarazí o několik desítek kilometrů v hodině dříve, než u udávaných čtyř set. Pro dosažení maximální rychlosti musí vůz projít kontrolou zejména pneumatik.
Žádný výrobce pneumatik podle všeho nebyl schopen garantovat, že jejich výrobky extrémní rychlost přežijí.
Dalším poznatkem je, že vyrobeno bude 40 kusů Veyronu Super Sport. Půjde o poslední kusy ze třísetkusové série tohoto vozu.
A jako bonus - test Veyronu SS v pořadu Top Gear.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?