Bugatti při oficiálním představení svého Veyronu SuperSport zveřejnilo několik detailů ohledeně tohoto skvostu.
Tím nejdůležitějším, ovšem jen z psychologického hlediska, je to, že maximální rychlost bude opět omezena. Ačkoliv Bugatti dosáhlo se svým strojem, který obdařilo výkonem 1200 koní, rychlosti 431 km/h, neúprosný omezovač ho zarazí na 415.
Přesný důvod nebyl zveřejněn, očekává se ale, že se zde naráží na problém s pneumatikami. Už standardní Veyron má namontovaný omezovač, který jej zarazí o několik desítek kilometrů v hodině dříve, než u udávaných čtyř set. Pro dosažení maximální rychlosti musí vůz projít kontrolou zejména pneumatik.
Žádný výrobce pneumatik podle všeho nebyl schopen garantovat, že jejich výrobky extrémní rychlost přežijí.
Dalším poznatkem je, že vyrobeno bude 40 kusů Veyronu Super Sport. Půjde o poslední kusy ze třísetkusové série tohoto vozu.
A jako bonus - test Veyronu SS v pořadu Top Gear.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?