Francouzský Citroën připravuje bonbónek pro příznivce jízdy s větrem ve vlasech. Úspěšnou stylovku - řadu DS3 doplní verzí Cabriolet a postaví tak přímého konkurenta modelu Mini Cabrio.
Premiéra modelu DS3 Cabrio je naplánována na autosalon v Ženevě na březen příštího roku. Naštěstí se francouzi u tohoto modelu vyhnuly komplikovanému, těžkému, nevzhlednému a drahému systému kupékabrioletu. Přednost dostane plátěná elektricky ovládaná střecha.
Linie topless verze budou krásně čisté a střecha složená na zádi nebude působit v žádném případě rušivě. Technika bude shodná s tou použitou v hatchbacku. Výkon pohonných jednotek bude v rozpětí 90 až 150 koní, včetně dvou variant turbodieselů. Předpokládá se cena výchozí verze 15.800 Euro.
Zdroj: autobild.de
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.