Zájemci o vidění jednoho z nejslavnějších, nejvzácnějších a také nejdražších vozů historie mohou svůj idol vidět v jednom z amerických muzeí.
Bugatti vyrobilo několik set modelů 57. Jen několik desítek jich mělo jako přívlastek písmeno S, tedy snížený. A jen tři z nich měly díky kompresoru výkon 200 koní. Dochovaly se jen dva.
Mluvíme samozřejmě o supervzácném voze Bugatti Type 57SC Atlantic. Jeden z těchto vozů byl v květnu tohoto roku prodán v aukci za blíže neurčenou cenu 30-40 milionů dolarů, což z něj činí jeden z nejdražších vozů na světě.
Více než půl miliardy českých korun je jistě dobrou investicí. Nedá se totiž očekávat, že by se někde v nějaké stodole nějaký další podobný vůz našel.
Jisté ale je, že vydražený kousek bude k vidění v Mullin Automotive Museum, které se nachází v městečku Oxnard na pobřeží státu California. Pokud se tam nedostanete, nevadí, máme tu alespoň několik fotek.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?