Pod kapotou Fiatu Scudo sa od augusta objaví novinka v podobe vrcholného vznetového agregátu 2,0 MultiJet, ktorý dosiahne maximálny výkon 165 konských síl (121 kW). Novinka pod kapotou Scuda bude spĺňať najprísnejšie emisné normy Euro 5 aj vďaka použitiu časticového filtra DPF.
Nový naftový agregát 2,0 MultiJet bude k dispozícii pre všetky karosárske vyhotovenia Fiatu Scudo. Bude teda môcť poháňať úžitkové verzie Scudo Van, Scudo Combi, ale aj osobnú verziu Scudo Panorama.
O pohon úžitkových verzií (resp. osobnej verzie) nového Scuda sa tak po novom postará štvorica vznetových agregátov. Základom je agregát 1,6 MultiJet s výkonom 66 kW/90 k, ktorý dopĺňa agregát 2,0 MultiJet v troch výkonových verziách. Najslabšia ponúka maximálny výkon 88 kW/120 k, stredná 99 kW/ 135 k, vrcholom sa od augusta stane už spomínaná verzia s maximálnym výkonom 121 kW/165 k.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.