Pod kapotou Fiatu Scudo sa od augusta objaví novinka v podobe vrcholného vznetového agregátu 2,0 MultiJet, ktorý dosiahne maximálny výkon 165 konských síl (121 kW). Novinka pod kapotou Scuda bude spĺňať najprísnejšie emisné normy Euro 5 aj vďaka použitiu časticového filtra DPF.
Nový naftový agregát 2,0 MultiJet bude k dispozícii pre všetky karosárske vyhotovenia Fiatu Scudo. Bude teda môcť poháňať úžitkové verzie Scudo Van, Scudo Combi, ale aj osobnú verziu Scudo Panorama.
O pohon úžitkových verzií (resp. osobnej verzie) nového Scuda sa tak po novom postará štvorica vznetových agregátov. Základom je agregát 1,6 MultiJet s výkonom 66 kW/90 k, ktorý dopĺňa agregát 2,0 MultiJet v troch výkonových verziách. Najslabšia ponúka maximálny výkon 88 kW/120 k, stredná 99 kW/ 135 k, vrcholom sa od augusta stane už spomínaná verzia s maximálnym výkonom 121 kW/165 k.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?