Serverem theophiluschin.com byly zveřejneny vizualizace předpokládaného vzhledu modelu Veloster.
Připravované sportovní kupé Veloster vychází ze stejnojmenné studie z roku 2007. Dle črt se zdá, že se poměrně hodně drží své předlohy. Zásadní změnou je použití druhých bočních dveří na pravém boku karoserie, ty se otvírají proti směru jízdy po vzoru Mazdy RX8.
Nejvíce změn proti studii najdete na přídi a zádi, do série se nedostane panoramatická prosklená střecha. Zajímavým prvkem který naopak do výroby půjde jsou zadní trojuhelníkové svítilny. Celkovým tvarem karoserie se Veloster jako sportovní model příliš netváří, vypadá spíše jako třídveřový hatchback. V konkurenci proti VW Scirocco a Hondě CRZ to nebude mít snadné. Jeho hlavním trumfem bude příznivá cena.
Črty jsou pouze orientační a vycházejí ze zachycených prototypů, konečná verze bude k vidění na podzimním autosalonu v Paříži. Veloster nahradí ve výrobním programu automobilky model Coupe.
Pod jeho kapotou se objeví nepřeplňovaná čtyřválcová jednotka objemu 1,6 litru s přímým vstřikováním paliva o výkonu 140 koňských sil ve spojení s šestistupňovou manuální skříní. Hovoří se i o silnější variantě využívající dvoulitrovou přeplňovanou jednotku.
Zdroj: theophilushin.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.