Autoškolství potřebuje reformu. V rozhovoru Dvacet minut Radiožurnálu to řekl ředitel Dopravní policie Leoš Tržil.
Diskusi o změnách v autoškolství rozjel případ z Liberce. Odtamtud se na veřejnost dostal videozáznam, kde někteří motocyklisté dostali řidičský průkaz, přestože nesložili dostatečně zkoušky. Podle Leoše Tržila potřebuje autoškolství zásadní reformu: „Delší výuka, kvalitnější výuka s důrazem na techniku a způsob jízdy. Dovedu si představit, že by řada věcí z autoškolství vypadla. Dnes otázka techniky vozidla jako takového - to je zcela zbytečné. Spíše víc věcí věnovat cvičišti, kde by měly opravdu být: manévrování s vozidlem a tak dále,“ upozornil Tržil.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?