Podle britského serveru Autoexpress.co.uk se mladoboleslavští zřejmě rozhodli oživit název konceptu Joyster, který automobilka prezentovala už před čtyřmi lety. Měl by jej nést nový minivůz.
Přestože studii Joyster si spousta lidí vykládala jako předzvěst třídveřové Fabie, realizace se, zřejmě kvůli pokynům shora, dodnes nedočkal. A v podobě, jak ji známe z obrázků, už ani nedočká. Jeho jméno si totiž údajně škodovka vypůjčí pro svoje miniauto.To vzejde z technických základů Volkswagenu Up!, který by měl na silnice vyjet už příští rok. Škoda Joyster se pak výroby dočká o rok později společně s koncernovým Seatem a možná i automobilkou Suzuki. Oproti původním předpokladům půjde o vozy klasické konstrukce s motorem vpředu a pohonem předních kol.Pod kapotou se objeví naftový tříválec 1.2 TDI i zbrusu nový litrový motor o stejném počtu válců.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.