Peugeot zvažuje, ze oživí téměř 30 let mrtvou značku Talbot. Chce s ní konkurovat Dacii.
Osmdesátiletá historie této starobylé značky možná ještě není zapomenuta. Talbot si po druhé světové válce začaly přehazovat automobilky jako horkou bramboru. Původně britská automobilka se ocitla u Chrysleru a nakonec skončila v rukou Peugeotu. Ani jemu se nepodařilo udržet značku při životě a tak tak v 80. letech skončila.
Nyní by mohla obživnout jako levná divize Peugeotu. Mohla by prodávat zastaralé modely nebo nové modely vyvinuté s důrazem na náklady, podobně, jako to dělá Dacia.
V levných modelech některé značky vidí svou budoucnost. Značné množství vozů vyrobených byť s malou marží je pro automobilky lákadlem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?