Zdá se, že v bazarech by konečně mohlo začít svítat na lepší časy. Přetáčení tachometrů by totiž mohlo být trestným činem.
Server Hospodářských novin přinesl informaci o tom, že nová vláda hodlá přitvrdit proti podvodníkům se stáčením tachometrů. Tento čin by mohl být konečně klasifikován jako trestný čin podvodu.
Podle informací společnosti Cebia je v bazarech stočena až polovina vozů. Ze stáčení se u nás stal téměř standard.
Trestnost stáčení tachometrů by mohla situaci zlepšit, souhlasí s ní dopravní experti jak Věcí veřejných, tak i ODS, napsal server ihned.cz. "Je to jednoznačně podvod. Jakmile bude v parlamentu novela trestního zákona, budu prosazovat, aby přetočení tachometru bylo trestným činem," řekl HN Stanislav Huml za Věci veřejné.
Počet najetých kilometrů nicméně bude relativně méně relevantním ukazatelem stavu vozu i když bude správný. Vůz, který najel dejme tomu 50 tisíc kilometrů po městě nebo polních cestách může být v mnohem horším stavu, než vůz, který najel třeba dvojnásobné kilometry, ovšem po kvalitních dálnicích. Zásadní je stav mechanických komponent, který by mělo vždy prohlédnout zkušené oko, například automechanika znalého v konkrétní značce.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?