Německá firma Hamann-Motorsport upravuje mnoho automobilových klenotů, nyní se rozhodla vylepšit i Mercedes-Benz SLS AMG. Nejde o žádný extrémní tuning, lze jej označit za decentní.
Pokud tedy již SLS vlastníte, nebo na SLS čekáte budete mít možnost se odlišit od ostatních šťastných majitelů SLS.
Základním kamenem úpravy SLS jsou elektrony, a ne ledajaké. Prodávají se pod názvem Design Edition Race Anodized. Kola jsou vyvedena v černém eloxovaném designu s centrální titanovou maticí. Rozměr předních kol je 9,0J x 21 palců, zadních 11,0J x 21 palců. Na tato kola se obouvají gigantické nízkoprofilové pneumatiky vpředu rozměru 245/30 ZR 21 a vzadu rozměru 295/25 ZR 21. Za tuto sadu kol včetně pneumatik si Hamann počítá 10 500 Euro.
Pokud by vám přišla výměna kol nedostatečná můžete své SLS dovybavit ještě sníženým podvozkem o 30 mm a upraveným nerezovým výfukovým potrubím se čtveřicí mohutných koncovek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.