Německá firma Hamann-Motorsport upravuje mnoho automobilových klenotů, nyní se rozhodla vylepšit i Mercedes-Benz SLS AMG. Nejde o žádný extrémní tuning, lze jej označit za decentní.
Pokud tedy již SLS vlastníte, nebo na SLS čekáte budete mít možnost se odlišit od ostatních šťastných majitelů SLS.
Základním kamenem úpravy SLS jsou elektrony, a ne ledajaké. Prodávají se pod názvem Design Edition Race Anodized. Kola jsou vyvedena v černém eloxovaném designu s centrální titanovou maticí. Rozměr předních kol je 9,0J x 21 palců, zadních 11,0J x 21 palců. Na tato kola se obouvají gigantické nízkoprofilové pneumatiky vpředu rozměru 245/30 ZR 21 a vzadu rozměru 295/25 ZR 21. Za tuto sadu kol včetně pneumatik si Hamann počítá 10 500 Euro.
Pokud by vám přišla výměna kol nedostatečná můžete své SLS dovybavit ještě sníženým podvozkem o 30 mm a upraveným nerezovým výfukovým potrubím se čtveřicí mohutných koncovek.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.