Německá firma Hamann-Motorsport upravuje mnoho automobilových klenotů, nyní se rozhodla vylepšit i Mercedes-Benz SLS AMG. Nejde o žádný extrémní tuning, lze jej označit za decentní.
Pokud tedy již SLS vlastníte, nebo na SLS čekáte budete mít možnost se odlišit od ostatních šťastných majitelů SLS.
Základním kamenem úpravy SLS jsou elektrony, a ne ledajaké. Prodávají se pod názvem Design Edition Race Anodized. Kola jsou vyvedena v černém eloxovaném designu s centrální titanovou maticí. Rozměr předních kol je 9,0J x 21 palců, zadních 11,0J x 21 palců. Na tato kola se obouvají gigantické nízkoprofilové pneumatiky vpředu rozměru 245/30 ZR 21 a vzadu rozměru 295/25 ZR 21. Za tuto sadu kol včetně pneumatik si Hamann počítá 10 500 Euro.
Pokud by vám přišla výměna kol nedostatečná můžete své SLS dovybavit ještě sníženým podvozkem o 30 mm a upraveným nerezovým výfukovým potrubím se čtveřicí mohutných koncovek.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?