U nás nenabízený model Genesis Coupé dostane sportovní specifikaci R-Spec i pro šestiválcovou verzi. Tento balíček byl prozatím k dispozici jen pro dvolitrové turbo.
Touto změno projdou Coupé určená pro americký trh modelového roku 2011. Takže jestli chcete sportovní paket pro šestiválec bude vám vyhověno, bohužel se však Coupé do Evropy nedováží takže jedinou možností je dovoz z USA.
Coupé 3,8 využívá vidlicový šestiválec o objemu 3,8 litru a výkonu 306 koní ve spojení s šestistupňovou manuální převodovkou.
Součástí výbavy R-Spec jsou devatenáctipalcová kola vpředu obutá do pneumatik rozměru 225/40 a vzadu 245/40, výkonnější brzdová soustava od Bremba s předními kotouči průměru 340 mm a zadními kotouči průměru 330 mm využívá čtyřpístkové třmeny, přitvrzený podvozek a diferenciál s omezenou svorností. Interiér dostal sportovní sedadla s výraznějším bočním vedením.
Tyto úpravy jistě Hyundai Coupé vylepší jízdní vlastnosti ve sportovním duchu, vozu který se rozjede za 5,5 sekundy na stovku a dosáhne maximální rychlosti 240 km/h to jistě přijde vhod.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.