Policisté uzavřeli dálnici D8 na 121. kilometru ve směru na Prahu. Důvodem je poničení dálnice deformací povrchu a riziko poškození projíždějících vozů.
Policisté zatím svádějí provoz na exitu 119 - Benešovice, provoz se na dálnici vrací na exitu 128 - Bor u Tachova. Provoz bude pravděpodobně postupně sveden do protisměru.
Důvodem je hrbol, který se na 121. kilometru vytvořil. Vznikl na místě, kde se setkává asfaltová a betonová část dálnice.
Čtyřicet centimetrů vysoký kopeček není možné překonat ani sníženou rychlostí, proto se přistoupilo k uzavírce. Ta potrvá až do alespoň provizorního odstranění potíže.
Poškození silnic následkem extrémních veder není až tak neobvyklé, byť častější je spíše rozměknutí asfaltu na povrchu, ve kterém se začnou tvořit "brázdy". S podobnými potížemi se potýkají například v Německu, kde teplota rtuti vystoupala dokonce ještě o několik stupínků výše než u nás.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?