Server telegraaph.nl přinesl překvapivou zvěst, a to že Škoda Auto zvažuje produkci kabrioletu odvozeného z modelu Fabia.
Škodovka nyní údajně analyzuje rentabilitu takovéhoto modelu. Prodeje kabrioletů jsou významné jen na evropských trzích a není jisté zda by se vývoj kabrioletu na bázi Fabie vyplatil.
Hovoří se o tom, že by Fabia Cabrio mohla sdílet platformu s připravovaným novým modelem A1 Cabrio. Konečné rozhodnutí by mělo padnout v roce 2011 a zcela nepochybně bude mít poslední slovo, ostatně jako obvykle, koncern Volkswagen. A lze předpokládat, že konkurent pro jejich kabriolet na bázi Golfu, by se jim příliš nezamlouval.
Pod kapotou Fabie Cabrio by se mohla objevit celá škála pohonných jednotek. My tipujeme na 1,2 TSI (63 a 77 kW), 1,4 16V (63kW) a 1,6 TDI (66 a 77 kW).
Jedná se ovšem o nepotvrzenou informaci, i kdyby na ní bylo něco pravdy tak Fabii Cabrio nedáváme velké šance. Bylo by to kabrio od Škody po dlouhé odmlce, jmenujme klasickou otevřenou Felicii, Rapidy v kabriu na export nebo Favorit jako Roadster od MTX.
zdroj: telagraaph.nl
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?