Server telegraaph.nl přinesl překvapivou zvěst, a to že Škoda Auto zvažuje produkci kabrioletu odvozeného z modelu Fabia.
Škodovka nyní údajně analyzuje rentabilitu takovéhoto modelu. Prodeje kabrioletů jsou významné jen na evropských trzích a není jisté zda by se vývoj kabrioletu na bázi Fabie vyplatil.
Hovoří se o tom, že by Fabia Cabrio mohla sdílet platformu s připravovaným novým modelem A1 Cabrio. Konečné rozhodnutí by mělo padnout v roce 2011 a zcela nepochybně bude mít poslední slovo, ostatně jako obvykle, koncern Volkswagen. A lze předpokládat, že konkurent pro jejich kabriolet na bázi Golfu, by se jim příliš nezamlouval.
Pod kapotou Fabie Cabrio by se mohla objevit celá škála pohonných jednotek. My tipujeme na 1,2 TSI (63 a 77 kW), 1,4 16V (63kW) a 1,6 TDI (66 a 77 kW).
Jedná se ovšem o nepotvrzenou informaci, i kdyby na ní bylo něco pravdy tak Fabii Cabrio nedáváme velké šance. Bylo by to kabrio od Škody po dlouhé odmlce, jmenujme klasickou otevřenou Felicii, Rapidy v kabriu na export nebo Favorit jako Roadster od MTX.
zdroj: telagraaph.nl
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?