Server telegraaph.nl přinesl překvapivou zvěst, a to že Škoda Auto zvažuje produkci kabrioletu odvozeného z modelu Fabia.
Škodovka nyní údajně analyzuje rentabilitu takovéhoto modelu. Prodeje kabrioletů jsou významné jen na evropských trzích a není jisté zda by se vývoj kabrioletu na bázi Fabie vyplatil.
Hovoří se o tom, že by Fabia Cabrio mohla sdílet platformu s připravovaným novým modelem A1 Cabrio. Konečné rozhodnutí by mělo padnout v roce 2011 a zcela nepochybně bude mít poslední slovo, ostatně jako obvykle, koncern Volkswagen. A lze předpokládat, že konkurent pro jejich kabriolet na bázi Golfu, by se jim příliš nezamlouval.
Pod kapotou Fabie Cabrio by se mohla objevit celá škála pohonných jednotek. My tipujeme na 1,2 TSI (63 a 77 kW), 1,4 16V (63kW) a 1,6 TDI (66 a 77 kW).
Jedná se ovšem o nepotvrzenou informaci, i kdyby na ní bylo něco pravdy tak Fabii Cabrio nedáváme velké šance. Bylo by to kabrio od Škody po dlouhé odmlce, jmenujme klasickou otevřenou Felicii, Rapidy v kabriu na export nebo Favorit jako Roadster od MTX.
zdroj: telagraaph.nl
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?