Jazdiť svojim autom predstavuje pre väčšinu z vás radosť, ale pokiaľ má ísť auto do servisu, tak ste obyčajne veľmi nervózni.
Zatiaľ čo drvivá väčšina servisného personálu sú dobre vyškolení, zdvorilí a vo svojej práci rýchli a precízni ľudia, vo všetkom sa nájdu aj výnimky, a predsa len nikdy presne neviete, kto dostane vaše kľúče. Audi chce, aby niektoré z týchto obáv dalo stranou so svojim novým programom Audi Cam.Funguje to tak, že keď prinesiete svoje vozidlo do servisu na opravu, tak dostanete notebook a headset a budete spojení s automechanikom prostredníctvom kamery a slúchadiel. Ak sa vyskytne nejaký problém, okamžite môže technik s vami konzultovať závadu. Majiteľ sedí v čakárni, pije kávu a pozerá sa na opravu cez obrazovku. Audi dúfa, že tento krok dodá majiteľom istú dávku istoty v tom, že o všetkom sú informovaní a vidia čo sa deje s ich vozidlom.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.