Bugatti vytvorilo to, čo právom môžeme nazvať beštiou medzi autami.
Bugatti poslalo svojho oficiálneho testovacieho jazdca Pierra Henriho Raphanela na vysokorýchlostný ovál Volkswagenu s názvom Ehra-Lessian s prvým superšportom, ktorý vytvorili v stajni Bugatti. Prítomní boli aj zástupcovia Guinnesovej knihy rekordov a nemeckej technickej kontrolnej agentúry TUV.Výkon 1001 koní nestačil a tak nadopovali Bugatti steroidami a vznikol výkon hodný veľkého mastodonta s hodnotou 1200 konských síl, krútiaci moment mal hodnotu neuveriteľných 1497Nm. Raphanelovi sa podarilo vyvinúť s autom rýchlosť 430 km/hod a tým pádom vytvoril nový svetový rekord pre sériový automobil.Prvých 5 kusov z výroby Super Sport bude v rovnakom čiernom a oranžovom prevedení ako na obrázku, a všetky modely budú mať elektronicky obmedzenú rýchlosť na 413 km/hod kvôli ochrane pneumatík. Veyron Super Sport bude verejne predstavený prvýkrát v Pebble Beach v auguste tohto roku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.