Bugatti vytvorilo to, čo právom môžeme nazvať beštiou medzi autami.
Bugatti poslalo svojho oficiálneho testovacieho jazdca Pierra Henriho Raphanela na vysokorýchlostný ovál Volkswagenu s názvom Ehra-Lessian s prvým superšportom, ktorý vytvorili v stajni Bugatti. Prítomní boli aj zástupcovia Guinnesovej knihy rekordov a nemeckej technickej kontrolnej agentúry TUV.Výkon 1001 koní nestačil a tak nadopovali Bugatti steroidami a vznikol výkon hodný veľkého mastodonta s hodnotou 1200 konských síl, krútiaci moment mal hodnotu neuveriteľných 1497Nm. Raphanelovi sa podarilo vyvinúť s autom rýchlosť 430 km/hod a tým pádom vytvoril nový svetový rekord pre sériový automobil.Prvých 5 kusov z výroby Super Sport bude v rovnakom čiernom a oranžovom prevedení ako na obrázku, a všetky modely budú mať elektronicky obmedzenú rýchlosť na 413 km/hod kvôli ochrane pneumatík. Veyron Super Sport bude verejne predstavený prvýkrát v Pebble Beach v auguste tohto roku.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?