Bugatti vytvorilo to, čo právom môžeme nazvať beštiou medzi autami.
Bugatti poslalo svojho oficiálneho testovacieho jazdca Pierra Henriho Raphanela na vysokorýchlostný ovál Volkswagenu s názvom Ehra-Lessian s prvým superšportom, ktorý vytvorili v stajni Bugatti. Prítomní boli aj zástupcovia Guinnesovej knihy rekordov a nemeckej technickej kontrolnej agentúry TUV.Výkon 1001 koní nestačil a tak nadopovali Bugatti steroidami a vznikol výkon hodný veľkého mastodonta s hodnotou 1200 konských síl, krútiaci moment mal hodnotu neuveriteľných 1497Nm. Raphanelovi sa podarilo vyvinúť s autom rýchlosť 430 km/hod a tým pádom vytvoril nový svetový rekord pre sériový automobil.Prvých 5 kusov z výroby Super Sport bude v rovnakom čiernom a oranžovom prevedení ako na obrázku, a všetky modely budú mať elektronicky obmedzenú rýchlosť na 413 km/hod kvôli ochrane pneumatík. Veyron Super Sport bude verejne predstavený prvýkrát v Pebble Beach v auguste tohto roku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?