Kedysi Porsche odmietalo vyrobiť SUV. A predstavte si, stalo sa tak. Niekoľko rokov je Cayenne najpredávanejším modelom Porsche. Dočkáme sa jeho menšieho súrodenca?
Prednedávnom Porsche uviedlo na trh nový model Cayenne. Tak ako jeho predchodca, starší model, má predstavzatie nadviazať na veľké úspechy tohto SUV. Cayenne si vzalo ako základ VW Touareg, podľa ktorého Porsche stavalo toto svoje SUV.
Ako už iste viete, menšie SUV sa stali hitom. Audi má Q5, Volkswagen vytvoril Tiguan a napríklad také BMW bude mať novú X3. Preto kolujú reči o tom, že vrcholové vedenie Porsche predsa len chce zaradiť malé Cayenne ako piaty model svojej značky.
Automobilka Porsche zatiaľ žiadne oficiálne stanovisko k tejto veci nepodala, ale podľa nemeckých médii sa k tomuto činu schyľuje celkom vážne. Cenovo by bolo určite prijateľnejšie ako také Cayenne. Ako by sa táto myšlienka páčila vám?
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?