Divíte se? Impreza STi a nejrychlejší sedan? Je to pravda, ale je nejrychlejší na Nürburgringu.
Subaru Impreza WRX STi modelového roku 2011 ve verzi sedan zvládla kolo na severní smyčce za 7 minut a 55 sekund. To je nový neoficiální rekord tratě pro čtyřdveřový sedan. Byl tak o 4 sekundy překonán rekord v držení Cadillacu CTS-V.
Vozidlo nebylo vzhledem k sérii výrazně upraveno, oproti modelovému roku 2010 dostala Impreza upravený podvozek a brzdy. Varianta sedan je novinkou, pokouší se navázat na předcházející generaci Imprezy vyráběné výhradně jako sedan.
Imprezu na Nürburgringu vodil čtyřnásobný mistr světa rallye, Tommi Mäkinen. Celé rekordní kolo si můžete vychutnat na přidaném videu z onboard kamery.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?