Modely představené automobilkou jako koncepty se dostanou do sériové výroby. Mini tak dále rozšíří svou paletu modelů.
Obě varianty se budou vyrábět ve výrobním závodu poblíž Oxfordu, Coupe se dočkáme v srpnu 2011 a Roadster bude následovat v únoru 2012.V souvislosti s rozšířením výroby o tyto dva modely se hovoří o navýšení počtu zaměstanců o 1000 lidí.
Zatím se ví, že k pohonu by měla sloužit přeplňovaná šestnáctistovka o výkonu 211 koňských sil, hovoří se i o slabší 175 koňové verzi z Cooperu S.
Jen pro připomenutí, jak Coupe tak Roadster vznikly ze základního Cooperu. Jejich rozměry jsou na délku 3174 mm, do šířky 1683 mm a na výšku 1356 mm. Zásadní je oproti Cooperu zvětšení sklonu čelního okna a odstranění zadních sedadel. Zavazadlový prostor nabídne 250 litrů objemu.
Další parametry nebyly prozatím oznámeny.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?