BMW. M3 GT2. Jeff Koons. Mix farieb. 500 koní. Ako to spolu vyzerá?
V Parížskom centre moderného umenia – Centre Pompidou, sa 1.6. predstavil 17. vozidlo série BMW Art Car. Prítomných bolo 300 hostí. Hlavná hviezda bol okrem auta BMW M3 GT2 dizajnér Jeff Koons, ktorý sa na auto aj podpísal. Auto bude navyše štartovať na 24 hodinovke Le Mans.Jeff Koons prejavil záujem navrhnúť dizajn BMW Art Car už pred 7 rokmi. Koons je povestný automobilový nadšenec. Týmto 17. autom zároveň séria BMW Art Car oslávila svoje 35. výročie. Zmes farieb má symbolizovať rýchlosť, pružnosť a dynamiku. Auto určite zaujme aj keď sa nehýbe.Ako základ zavodnej M3 GT2 poslúžil model M3 E92. Výkon bol z 420 koní zvýšený na 500 koní, GT2 prešla taktiež výraznou odtučnovacou kúrou. Drag z 0-100 je M3 GT2 schopné dosiahnuť za 3,4 sekundy. Toto auto, vyhralo 24 hodinový závod tohto roku taktiež na Nürburgringu, čo je po všetkých stránkach dá sa povedať najnáročnejšia trať.
Celé si to môžete pozrieť aj na videu:
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.