Do kín prichádza 2. pokračovanie úspešného filmu (premiéra 27. 05.) a s ním aj nový kabriolet triedy E. Poďme sa na to spolu pozrieť!
Mercedes si lepšieho partnera na zviditeľnenie svojho nového modelu nemohol vybrať. Ľudia predsa bažia po tom čo vidia spojené s ich filmovými hrdinami/-kami. A inak tomu nebude ani v tomto prípade.Nedávno oficiálne predstavený kabriolet triedy E sa snaží získať si nových zákazníkov. Elegancia a honosnosť Mercedesu stavia automobilka ako keby na druhé miesto a do popredia sa dostáva štýlovosť a hravosť tohto kabrioletu.Kabriolet triedy E prináša svetovú novinku v podobe technológie AIRCAP. Tento systém reguluje obtekanie vzduchu okolo auta pri otvorenej streche tak, aby vzduch tiekol ako pri zatvorenej streche. V praxi to znamená citeľné zníženie prievanu, redukciu rušivých vírov predovšetkým pre zadných cestujúcich. Znižuje hlučnosť a tým pádom zlepšuje konverzáciu medzi pasažiermi.Základný a zároveň najlacnejší „É-čkový“ kabriolet je verzia s 1,8 litrovým benzínovým 4-valcovým motorom 200 CGI BlueEFFICIENCY s výkonom 184 koní ktorý poskytuje točivý moment 270Nm. Jeho cenníková cena je 1 182 000 Kč s DPH. Myslíme si, že tento kabriolet určite nebude strela vedľa.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.