Prodejci dostali informace o novém motoru pro Range Rover a nenechali si je pro sebe, co tedy očekává anglická terénní šlechta?
Nejmenší motor, který se do Range Roveru dodává, tedy osmiválec 3,6 od Fordu, bude vyměněn novějším. Mělo by jít také o osmiválec, ovšem o větším objemu 4,4 litru.
Tento motor dosáhne navýšeného výkonu kolen 310 koní, přičemž točivý moment bude mít maximální hodnotu obřích 700 Nm.
Díky silné motorizaci novinka pojede rychlostí až 210 km/h, přičemž zrychlení z klidu na stovku proběhne za 7,6 sekundy. Snížit by se měla spotřeba a to o 10 % oproti současnému osmiválci.
Oficiální představení novinky by mělo proběhnout v červenci, na konci srpna v Moskvě by mělo být možné vidět ji poprvé živě.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?