Francouzský koncern PSA připravuje novou značku, která bude konkurovat Dacii svou produktovou a cenovou politikou.
Ve španělské továrně Vigo se dnes montují lehké dodávky a MPV pro koncern PSA, podle všeho se tam ale připravuje výroba nové modelové řady koncernu.
Ta má v úmyslu vytvořit novou značku (nebo oživit nějakou zaniklou?), která by se specializovala na výrobu levných modelů. Podobným způsobem v poslední době v Evropě operuje i Renualt, který používá svoji Daciu jako značku pro low-end segment zákazníků.
Pokud se ale na levná francouzská auta těšíte, musím vás zklamat, v první řadě nebudou určeny k nám. Jejich primární odbytiště najdeme v Africe a na Středním východě, v případě úspěchu ale není dovoz do Evropy nikterak zapovězen.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.