Francouzský koncern PSA připravuje novou značku, která bude konkurovat Dacii svou produktovou a cenovou politikou.
Ve španělské továrně Vigo se dnes montují lehké dodávky a MPV pro koncern PSA, podle všeho se tam ale připravuje výroba nové modelové řady koncernu.
Ta má v úmyslu vytvořit novou značku (nebo oživit nějakou zaniklou?), která by se specializovala na výrobu levných modelů. Podobným způsobem v poslední době v Evropě operuje i Renualt, který používá svoji Daciu jako značku pro low-end segment zákazníků.
Pokud se ale na levná francouzská auta těšíte, musím vás zklamat, v první řadě nebudou určeny k nám. Jejich primární odbytiště najdeme v Africe a na Středním východě, v případě úspěchu ale není dovoz do Evropy nikterak zapovězen.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?