Škoda konečně zveřejnila pořádné snímky z tuningového srazu u jezera Wörthersee. Na snímcích jsou kromě krásných modelek i vozy Fabia RS+ a Octavia RS+.
Pro Škodu docela nezvyklá pozice, tedy firemní tuning, ukázala, že se v ní mladoboleslavská automobilka nemusí stydět.
Efektní šedá karoserie, zatmavená světla i skla, což silně kontrastuje s jedovatě zelenožlutou střechou. Ve stejné barvě jsou vyvedeny i kola. Zadní lampy jsou u Octavie z diod.
Podle tiskových materiálů se tuning dostal i do interiéru, který má nové materiály a vylepšený design, ale na fotkách není vidět.
Šlo o výhradně optický tuning, pod kapotou se tak neudálo zhola nic. Nebo se o tom automobilka alespoň ani slovem nezmínila.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.