Škoda konečně zveřejnila pořádné snímky z tuningového srazu u jezera Wörthersee. Na snímcích jsou kromě krásných modelek i vozy Fabia RS+ a Octavia RS+.
Pro Škodu docela nezvyklá pozice, tedy firemní tuning, ukázala, že se v ní mladoboleslavská automobilka nemusí stydět.
Efektní šedá karoserie, zatmavená světla i skla, což silně kontrastuje s jedovatě zelenožlutou střechou. Ve stejné barvě jsou vyvedeny i kola. Zadní lampy jsou u Octavie z diod.
Podle tiskových materiálů se tuning dostal i do interiéru, který má nové materiály a vylepšený design, ale na fotkách není vidět.
Šlo o výhradně optický tuning, pod kapotou se tak neudálo zhola nic. Nebo se o tom automobilka alespoň ani slovem nezmínila.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?