Na koncernovém srazu na Wörthersee se představil i Seat. Přivezl zajímavý koncept Ibizy Sport Tourer ve verzi Bocanegra (černá tvář).
Modely s označením Bocanegra mají u Seatu tradici od roku 1975. Toho roku se objevila pod tímto označením speciální sportovní verze modelu 1200 Sport. Ten se vyznačoval odlišnou přídí z černého plastu.
Seat toto označení oživil v roce 2008 během představení konceptu současné Ibizy, do sériové výroby zamířila v roce 2009 třídveřová Ibiza Bocanegra jako limitovaná edice.
Nyní se u Seatu rozhodli vytvořit model Bocanegra ve verzi kombi. Zatím se neví zda půjde pouze o showcar, nebo zda bude sjíždět z výrobní linky v Martorellu.
Design přídě je totožný s třídveřovou variantou. Vystavený kus byl vyveden v bílé barvě. O technických parametrech Bocanegry ST není nic známo. Pokud by šla do výroby, předpokládá se nasazení jednotky 1,4 TSI (180 koní) jako u třídveřové varianty.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?