24h Nürburgring 2010: triumf BMW M3 GT2

Jan Ševčík, 17. května 2010, 18:33 Google+

Tovární tým BMW Motorsport triumfoval na letošním 38. ročníku vytrvalostního závodu na Nordschliefe.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
371

| foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Posádka vozu BMW M3 GT2 se startovním číslem 25 ve složení Müller, Farfus, Alzen, Lamy dosáhla na letošní triumf. Druhou pozici obsadilo Ferrari F430 GTC se startovním číslem 43 pilotované kvartetem Farnbacher, Simonsen, Keen, Seefried. Bronzovou pozici získala posádka číslo 97 s Audi R8 LMS řízené čtveřicí Rostek, Ludwig, Bronzel, Winkelhock. První dvě posádky urazily 154 kol, třetí Audi odkroužilo 153 okruhů.

Závod na Nürburgringu nabírá na popularitě, daleko více než v minulosti se v něm angažují samotné automobilky, jmenujme BMW, Audi, Lexus, Porsche, Volkswagen a Aston Martin. Letos se zůčastnilo na 200 posádek, na nezájem diváků si slavné klání nemůže stěžovat. Letos bylo možné sledovat závod v přímém přenosu na internetu.

Že je vítězství v "Zeleném pekle" vysoce ceněno potvrzuje nadšení čišící z tiskové zrávy BMW. Šéf  BMW Motorsport Mario Theissen pravil, že to bylo fantastické vítězství a že mu připomnělo triumf mnichovanů v Le Mans v roce 1999. BMW tu zopakovalo vítězství z let 1989, 1990, 2004 a 2005.

BMW tak opět částečně narušilo šňůru vítězství Porsche. Loňský vítězný vůz Porsche 911GT3 R týmu Manthey Racing odstoupil po 47 kolech.

 

Vytisknout

Diskuze: 24h Nürburgring 2010: triumf BMW M3 GT2

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

R911S

Porsche Switzer R911S - 911 GT2 RS má problém

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud