Tovární tým BMW Motorsport triumfoval na letošním 38. ročníku vytrvalostního závodu na Nordschliefe.
Posádka vozu BMW M3 GT2 se startovním číslem 25 ve složení Müller, Farfus, Alzen, Lamy dosáhla na letošní triumf. Druhou pozici obsadilo Ferrari F430 GTC se startovním číslem 43 pilotované kvartetem Farnbacher, Simonsen, Keen, Seefried. Bronzovou pozici získala posádka číslo 97 s Audi R8 LMS řízené čtveřicí Rostek, Ludwig, Bronzel, Winkelhock. První dvě posádky urazily 154 kol, třetí Audi odkroužilo 153 okruhů.
Závod na Nürburgringu nabírá na popularitě, daleko více než v minulosti se v něm angažují samotné automobilky, jmenujme BMW, Audi, Lexus, Porsche, Volkswagen a Aston Martin. Letos se zůčastnilo na 200 posádek, na nezájem diváků si slavné klání nemůže stěžovat. Letos bylo možné sledovat závod v přímém přenosu na internetu.
Že je vítězství v "Zeleném pekle" vysoce ceněno potvrzuje nadšení čišící z tiskové zrávy BMW. Šéf BMW Motorsport Mario Theissen pravil, že to bylo fantastické vítězství a že mu připomnělo triumf mnichovanů v Le Mans v roce 1999. BMW tu zopakovalo vítězství z let 1989, 1990, 2004 a 2005.
BMW tak opět částečně narušilo šňůru vítězství Porsche. Loňský vítězný vůz Porsche 911GT3 R týmu Manthey Racing odstoupil po 47 kolech.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?