Jen pár dní po oficiálním představení nejbestiálnější 911 všech dob, modelu GT2 RS, tu máme něco, co má ambice se této novince vyrovnat.
Nové Porsche 911 GT2 RS je nejrychlejším modelem 911, který kdy opustil brány výrobce. Má 620 koní a rychlosti na rozdávání. A taky jeden velký problém.
Do parády si totiž vzala standardní 911 GT2 tunerská dílna Switzer. Trochu si hrála a ve finále tu máme výkon rovných 900 koní, což je o 280 koní více než u GT2 RS. A to se pozná.
Nejde samozřejmě jen o rychlost v přímce, výborný základ byl doladěn odpružením z nejmodernějších materiálů, které by mělo všech 900 plnokrevníků trochu zkrotit.
Každému ze zákazníků samozřejmě tunerská firma nabízí naladění podvozku přesně podle jeho řidičských potřeb, zvyklostí a také podle určení vozu.
A cena? Ta se pohybuje od dvou set tisíc dolarů (asi čtyř milionů korun) výše.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?