Jen pár dní po oficiálním představení nejbestiálnější 911 všech dob, modelu GT2 RS, tu máme něco, co má ambice se této novince vyrovnat.
Nové Porsche 911 GT2 RS je nejrychlejším modelem 911, který kdy opustil brány výrobce. Má 620 koní a rychlosti na rozdávání. A taky jeden velký problém.
Do parády si totiž vzala standardní 911 GT2 tunerská dílna Switzer. Trochu si hrála a ve finále tu máme výkon rovných 900 koní, což je o 280 koní více než u GT2 RS. A to se pozná.
Nejde samozřejmě jen o rychlost v přímce, výborný základ byl doladěn odpružením z nejmodernějších materiálů, které by mělo všech 900 plnokrevníků trochu zkrotit.
Každému ze zákazníků samozřejmě tunerská firma nabízí naladění podvozku přesně podle jeho řidičských potřeb, zvyklostí a také podle určení vozu.
A cena? Ta se pohybuje od dvou set tisíc dolarů (asi čtyř milionů korun) výše.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.