Anglický mastodont se dočká hybridního systému. Podle britského tisku se s testováním začne ještě letos, na trh novinka přijde v roce 2013.
To, že Land Rover experimentuje s hybridy, není žádná nová informace. Od britské vlády na to ostatně dostal docela mastnou dotaci.
Dosud se ale čekal spíše nový hybridní model. Ten se představí letos na podzim.
Nová informace je o hybridním Range Roveru, přestože je docela logické. V takto drahých autech tvoří hybridní ústrojí jen poměrně malé procento z ceny a stává se také věcí prestiže.
Hybridní Range_e by měl mít pod kapotou elektromotor o výkonu 34 koní. Sada baterií a motor zvýší hmotnost asi o metrák, což vzhledem k hmotnosti celého vozu už není tolik. Tato novinka by měla přijít v roce 2013.
O dva roky později bychom měli v sériové verzi vidět i hybrid do zásuvky, tedy plug-in. Ten by měl čistě na baterie ujet něco přes 30 kilometrů, potom naskočí spalovací motor.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?