Před pár lety se Evropa třásla strachy. Čekal se mohutný nástup automobilek z Číny, které by v případě úspěchu mohly znamenat ohrožení místní produkce. Zatím se problémy v žádném případě nekonají.
Jednou z mála automobilek, které si troufnou i na náročný trh v Evropě, je Brilliance. Asi se sluší říci spíše byla.
Brilliance se po prodejních neúspěších rozhodla pro taktický ústup. Zatímco původní plány na prodeje byly stanoveny na 150 tisíc vozů za pět, let, ve skutečnosti se v minulých třech letech nepodařilo zákazníkům udat o mnoho více než pět set vozů.
O nízké prodejní výsledky se bezpochyby zasloužila jednak tradiční konzervativnost evropských zákazníků, kteří nové značce jednoduše nedůvěřovali, ale také špatné výsledky v nárazových testech a pochybnosti ohledně kvality vozů. Navíc cena nebyla natolik nízká, aby uvedené potíže vyvážila a mohly ji bez větších potíží konkurovat zaběhnuté modely v Evropy a Asie.