Renault po delším napínání uvolnil rozsáhlejší sadu fotek svého připravovaného kupé-kabrioletu. Nevypadá zrovna špatně.
Na Méganu se toho u Renualt zakládá opravdu mnoho. Mégane samotný se prodává jako hatchback se třemi nebo pěti dveřmi, jako kombík a také jako sedan Fluence. Nafouknutý Mégane se nazývá Scénicem a je nabízen jako krátký i jako dlouhý. A nyní přichází kupé kabriolet.
Motorizací bude celkem sedm, základ nabídne 110 koní z atmosferické 1,6, vrcholem se stane přeplňovaný dvoulitr o výkonu 180 koní. Pro příznivce turbodieselů tu budou výkony 110 - 160 koní.
Za pozornost určitě stojí plně prosklená střecha a celkově luxusní pojetí tohoto otevřeného vozu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?