U Volva zavádějí pro modelový rok 2011 do výroby novou pohonnou jednotku. Jde o vznětový pětiválec objemu 2,0 litru.
Bude nabízen ve třech výkonových variantách. Vzniknul z dobře známé jednotky objemu 2,4 litru.
V řadách S80, V70, XC70 a XC60 bude nabízen pod označením D3 ve variantě 163 koní, 400 N.m.
Pro výrobní řady C30, S40, V50 a C70 bude k mání jako verze D3 (150 koní, 350 N.m) nebo jako D4 (177 koní, 400 N.m).
Ve všech variantách a modelech lze pohonné jednotky kombinovat se šestistupňovým manuálem tak i se šestistupňovým automatem.
Další dvě benzinové jednotky projdou úpravami s cílem snížení emisí a nepatrným zvýšením výkonu. Atmosferická 3,2 V6 (243 koní, 320 N.m) a přeplňovaná 3,0 V6 známá jako T6 (304 koní, 440 N.m).
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?