Volkswagen len prednedávnom zverejnil prvú skicu nového pripravovaného sedanu, ktorý bude odvodený od súčasného modelu Volkswagen Polo. Dnes boli zverejnené ďalšie skice a podrobnosti o plánovanom malom sedane.
Automobilka Volkswagen to myslí s modelom Polo sedan (alias Vento) naozaj vážne. Nedávno boli vedením automobilky zverejnené ďalšie 2 skice nového malého sedanu. Je nutné uznať, že nové Polo sedan na prvých kresbách z profilu a z prednej časti nevyzerá naozaj zle. Na prvé oficiálne snímky sedanu si zrejme ešte chvíľu počkáme, keďže jeho oficiálne predstavenie je naplánované na jún. Svetová premiéra sa odohrá v Indii.
Zaujímavosťou, ktorú určite ocenia potenciálni záujemcovia je, že rázvor náprav bude oproti štandardnému hatchbacku predĺžený o celých 50 mm. Tento fakt sa pozitívne prejaví na zväčšenom vnútornom priestore, najmä pre kolená cestujúcich vzadu.
Ponuka motorov pod kapotou bude bohatá, v ponuke budú okrem atmosférických agregátov s objemom 1,2 a 1,4 litra aj najnovšie agregáty 1,2 TSI a 1,6 TDI CR. Tieto budú kombinované s 5- alebo 6- stupňovými manuálnymi prevodovkami, alebo so 7-stupňovou prevodovkou DSG pre motor 1,2 TSI.
Ako sme spomenuli v úvode článku, oficiálne predstavenie nového VW Polo sedan (na niektorých trhoch Vento) je naplánované na budúci mesiac. To, či a kedy sa dostane aj na európske trhy zatiaľ nie je známe.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.