Volkswagen na autosalonu v Pekingu nevystavuje jen auta. Zajímavým konceptem je také elektrokolo Bik.e.
Volkswagen o sobě tvrdí, že se snaží přemýšlet do budoucnosti a hledat cesty, jak se přepravovat i ve stále lidnatějším světě.
Elektrokolo, které je naznačeno konceptem, který se světu ukázal na autosalonu v Pekingu, je zajímavé svojí koncepcí.
Vzpomínáte na legendární skládací kola? Skoro se na nich nedalo jezdit, ale lidé je milovali. Podobně se dá poskládat i tento elektrický mikromoped. Pode výrobce se vejde na místo rezervního kola.
Na své akumulátory dokáže pasažéra dopravit na trasu dlouhou 20 km a to rychlostí až 20 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.