Německá karosárna Binz má slušnou tradici v úpravách třídy E. Má ve zvyku tyto vozy natahovat do nevídaných rozměrů a přidávat jim jedny dveře navíc.
Citlivá úprava dokáže divy. Poměrně dlouhá třída E narostla na délku téměř 6 metrů a tak bylo možné přidat doprostřed třetí pár dveří.
Za tímto párem se ukrývá další řada sedadel, Mercedes Benz v této úpravě tak může mít až sedm míst k sezení, popřípadě je možné zakoupit i jinou konfiguraci.
Možná je samozřejmě i úprava se třetí řadou obrácenou proti směru jízdy, která udělá na zadních sedadlech příjemnou atmosféru Vrcholem je potom verze bez prostřední řady sedadel a s maximálním možným luxusem.
Pohon je zajištěn téměř kompletní škálou motorů Mercedesu třídy E, maximální rychlost ale kvůli vysoké hmotnosti, přinejmenším 2,1 tuny, nemůže přesáhnout 210 km/h.
Karosárna Binz je kromě přestaveb Mercedesů třídy E proslulá i výrobou sanitek, některé jezdí i u nás.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?