Karosárna Zagato se pro letošní ročník Villa D'Este Concours d'Elegance rozhodla stvořit něco famózního. jmenuje se to Alfa Romeo.
Zagato pro přehlídku krásy postavilo vůz navazující na slavné závodní vozy TZ1 a TZ2. Sama značka zdůrazňuje, že nejde jen o autíčko na ukazování, ale o opravdový sportovní vůz.
O vývoji tohoto vozu se vědělo, ale očekávalo se, že bude vycházet se série 8C Competizione, ale nakonec bude použit motor 4,2 z Maserati Quattroporte. V sériové verzi má výkon 420 koní, uvidíme jak jej naladí Zagato.
Maximální rychlost se má přehoupnout přes 300 km/h a zrychlení z klidu na stovku má proběhnout za 3,5 sekundy.
Jedinečný speciál je určen pro vybraného sběratele.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?