Citroen v Ženeve predstavil luxusne poňatý koncept DS High Rider, ktorý je predobrazom sériového modelu s názvom DS4. K doterajším fotografiám exteriéru sa po čase pridávajú snímky zaujímavého interiéru.
Na tohtoročnom ženevskom autosalóne ukázal francúzsky Citroen zaujímavý koncept s veľavravným názvom DS High Rider. Kombinácia elegantných línií s jemne futuristickým nádychom na autosalóne vzbudzovala veľký záujem, no interiér bol zahalený rúškom tajomstva. Prvé fotografie interiéru automobilka uvoľnila až v posledných dňoch, verejnosť si bude môcť pozrieť interiér naživo na jesennom autosalóne v Paríži.
Interiér konceptu DS High Rider pôsobí pomerne luxusným dojmom, rovnako ako útroby menšieho súrodenca DS3. Oku lahodiaci elegantný interiér zdobia kvalitné materiály, efektná je palubná doska potiahnutá štruktúrovanou kožou alebo športovo profilované sedadlá. Ostáva nám len veriť, že sériové duo DS4 / C4 si z konceptu DS High Rider odnesie čo najviac.
Keďže Citroen DS High Rider je predobraz podoby hatchbacku DS4, očakáva sa, že sériová „dé-es štvorka“ sa oficiálne predstaví na jeseň v Paríži. Následne by sme sa mali dočkať nástupcu súčasného modelu C4.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.