Citroen v Ženeve predstavil luxusne poňatý koncept DS High Rider, ktorý je predobrazom sériového modelu s názvom DS4. K doterajším fotografiám exteriéru sa po čase pridávajú snímky zaujímavého interiéru.
Na tohtoročnom ženevskom autosalóne ukázal francúzsky Citroen zaujímavý koncept s veľavravným názvom DS High Rider. Kombinácia elegantných línií s jemne futuristickým nádychom na autosalóne vzbudzovala veľký záujem, no interiér bol zahalený rúškom tajomstva. Prvé fotografie interiéru automobilka uvoľnila až v posledných dňoch, verejnosť si bude môcť pozrieť interiér naživo na jesennom autosalóne v Paríži.
Interiér konceptu DS High Rider pôsobí pomerne luxusným dojmom, rovnako ako útroby menšieho súrodenca DS3. Oku lahodiaci elegantný interiér zdobia kvalitné materiály, efektná je palubná doska potiahnutá štruktúrovanou kožou alebo športovo profilované sedadlá. Ostáva nám len veriť, že sériové duo DS4 / C4 si z konceptu DS High Rider odnesie čo najviac.
Keďže Citroen DS High Rider je predobraz podoby hatchbacku DS4, očakáva sa, že sériová „dé-es štvorka“ sa oficiálne predstaví na jeseň v Paríži. Následne by sme sa mali dočkať nástupcu súčasného modelu C4.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?